ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday2145
mod_vvisit_counterYesterday3513
mod_vvisit_counterThis week2145
mod_vvisit_counterLast week25878
mod_vvisit_counterThis month109265
mod_vvisit_counterLast month168269
mod_vvisit_counterAll days636903

We have: 84 guests, 4 bots online
Your IP: 54.225.15.88
 , 
Today: ມ. ສ. 23, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວ​ສະຫວັນ   

ຄະນະປະສານງານ-ສະໜັບສະໜູນການຄຸ້ມຄອງວຽກງານການສຶກສາ-ກິລາ ຫາລືກ່ຽວກັບ

ພາລະບົດບາດແລະ ວຽກຈດສຸມ


   ຄະນະປະສານງານ ແລະ ສະໜັບສະໜູນການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານ, ແຜນການ, ການເງິນ ແລະ ຕິດຕາມ

   ປະເມີນຜົນ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານໃນຂະແໜງການສຶກສາ ແລະ ກິລາ (FG3) ກະຊວງສຶກສາ

   ທິການ ແລະ ກິລາ (ສສກ) ໄດ້ຈັດ​ກອງ​ປະຊຸມປຶກສາຫາລື ໃນວັນທີ 6 ເມສາ ຜ່ານມາ


      ທີ່ຫ້ອງປະຊຸມສຳນັກງານກະຊວງດັ່ງກ່າວ, ໂດຍການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ນາງ ຂັນທະລີ ສີຣິພົງພັນ ຫົວໜ້າກົມກວດກາ

ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ທ່ານ ນາງ ຈິນດາວັນ ວົງສາລີ ຕາງໜ້າອົງການສະຫະພາບຢູໂຣບ ປະຈໍາລາວ ແລະ ທ່ານ ຢາຊຸ

ມາຊາ ນາກາໂອກະ ຕາງໜ້າອົງການໄຈກ້າ ປະຈໍາ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ມີບັນດາຫົວໜ້າ-ຮອງຫົວໜ້າຂະແໜງແລະ

ພະນັກງານວິຊາການເຂົ້າຮ່ວມ.


      ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້, ແມ່ນເພື່ອສົນທະນາກ່ຽວກັບພາລະບົດບາດຂອງຄະນະປະສານງານດ້ານການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງວຽກງານ

ການສຶກສາແລະ ກິລາ (Focal Group 3: Education and Sports Management and Administration) ທີ່​ໄດ້ປັບ

ປຸງການປະສານງານໃນການຄຸ້ມຄອງສະຖິຕິຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ເພື່ອເປັນບ່ອນອີງໃຫ້ແກ່ການວາງແຜນງົບປະມານ ແລະ ການຕິດຕາມ

ປະເມີນຜົນ, ຊຸກຍູ້ການສ້າງແຜນ  ແລະ ຈັດສັນງົບປະມານໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບນະໂຍບາຍທີ່ເປັນບຸລິມະສິດຂອງແຜນພັດທະນາຂະ

ແໜງການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ເພື່ອໃຫ້ບັນລຸໄດ້ມາດຖານຄຸນະພາບການສຶກສາ ແລະ ກິລາ,   ທົບທວນ  ແລະ ຕິດຕາມປະເມີນຜົນ

ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ແລະ ສະໜັບສະໜູນໃນການສ້າງແຜນການຕິດຕາມໃນຕໍ່ໜ້າ,  ຊຸກຍູ້

ແລະ ສົ່ງເສີມໃຫ້ແກ່ວຽກງານການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ແລະ ພັດທະນາຂີດຄວາມສາມາດໃຫ້ແກ່ບຸຄະລາກອນຂອງຂະແໜງການສຶກສາ

ແລະ ກິລາ, ສະໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ວຽກງານການສຶກສາຮຽນຮ່ວມ,​ ການເຊື່ອມບົດບາດຍິງ-ຊາຍໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດ

ທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ, ຊຸກຍູ້ ແລະ ຕິດຕາມການບັນຈຸ, ການສັບຊ້ອນ ແລະ ການນໍາໃຊ້ຄູ.


        ນອກຈາກນີ້, ໃນກອງປະຊຸມຍັງໄດ້ສົນທະນາກ່ຽວກັບຕົວຊີ້ບອກ​ໃນ​ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຂອງຂະແໜງການສຶກສາ ແລະ ກິ

ລາ ​ແຕ່​ປີ 2016-2020 (KPL) ທີ່ມີຕົວຊີ້ບອກຫຼັກ ຈໍານວນ 42 ຕົວຊີ້ບອກ  ແລະ  ຕົວຊີ້ບອກຂະແໜງການຍ່ອຍຈໍານວນ 60

ຕົວຊີ້ບອກ ແລະ ຍັງໄດ້ສົນທະນາກ່ຽວກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດການທົບທວນ ແລະ  ຕິດຕາມ-ປະເມີນຜົນຮ່ວມກັບຄູ່ຮ່ວມພັດທະ

ນາໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຂະແໜງການສຶກສາ ແລະ ກິລາ.