ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday291
mod_vvisit_counterYesterday754
mod_vvisit_counterThis week1045
mod_vvisit_counterLast week4125
mod_vvisit_counterThis month14728
mod_vvisit_counterLast month100277
mod_vvisit_counterAll days779669

We have: 17 guests, 6 bots online
Your IP: 54.80.93.234
 , 
Today: ມ.ຖ.ນ. 25, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວ​ສະຫວັນ   

ການນໍາ ສສກ ຮ່ວມປະຊຸມໂຮງຮຽນເອກະຊົນນາໆຊາດພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍ ທີ່ກົວລາລໍາເປີ


   ການນໍາກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ (ສສກ) ນໍາໂດຍທ່່ານ ລີຕູ້ ບົວປາວ ຮອງລັດຖະມົນຕີ ກະ

   ຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ພ້ອມດ້ວຍຄະນະວິຊາການ ​ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມໂຮງຮຽນເອກະ

   ຊົນນາໆຊາດພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍ ​ເມື່ອອາທິດຜ່ານມາ


        ທີ່ນະຄອນຫຼວງ ກົວລາລໍາເປີ ປະເທດມາເລເຊຍ, ​ໂດຍມີຄະນະກໍາມະການຂັ້ນສູງຂອງປະ​ເທດອັງກິດ, ບັນດາການນໍາ,

ຜູ້ບໍລິຫານໂຮງຮຽນ ແລະ ຜູ້ປະກອບການລະດັບພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍເຂົ້າຮ່ວມຢ່າງພ້ອມພຽງ.ການຈັດກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້,ແມ່ນເພື່ອ​

ເປັນ​ການເສີມສ້າງເຄື່ອຂ່າຍຜູ້ປະກອບການ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານໂຮງຮຽນເອກະຊົນນາໆຊາດໃນພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍ. ໃນນັ້ນ, ມີ ສປ

ຈີນ, ອິນເດຍ, ອິນໂດເນເຊຍ, ມາເລເຊຍ, ສ ເກົາຫຼີ, ໄທ, ສປປ ລາວ ລວມທັງປະເທດອາຣັບເອມີເຣດ ແລະ ອັຟຟິກາໃຕ້ ທັງ

ເປັນການແລກປ່ຽນບົດຮຽນ ແລະ ປະສົບການທີ່ດີເດັ່ນໃນການບໍລິຫານໂຮງຮຽນນາໆຊາດໃນໄລຍະຜ່ານມາ ແລະ ທ່າອ່ຽງໃນ

ອະນາຄົດ.


         ​ໃນກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້, ໄດ້ນໍາສະເໜີສະພາບການພັດທະນາໂຮງຮຽນນາໆຊາດຢູ່ແຕ່ລະປະ​ເທດໃນພາກພື້ນດ້ານກາລະ

ໂອກາດ ແລະ ທ່າອ່ຽງການຂະຫຍາຍຕົວຂອງການລົງທຶນພັດທະນາໂຮງຮຽນນາໆຊາດໃນພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍຕາເວັນອອກ ແລະ ​

ເອ​ເຊຍໃຕ້; ການແຂ່ງຂັນບົນຫຼັກການນະວັດຕະກໍາ; ສິ່ງທີ່ພໍ່-ແມ່ຄອງຄອຍຈາກໂຮງຮຽນ; ການປົກປ້ອງເດັກ;ວິທີການຄໍ້າປະ

ກັນຄຸນະພາບການສຶກສາແບບໃໝ່ຂອງອັງກິດ; ການຂະຫຍາຍໂຮງຮຽນນາໆຊາດຈາກປະເທດອາຣັບເອມີເຣດ ໄປຫາ​ແອັຟຟິ

ກາໃຕ້; ແຜນທີ່ການຂະຫຍາຍການສຶກສານາໆຊາດຢູ່​ເອ​ເຊຍ; ສິ່ງທ້າທາຍໃນການພັດທະນາຫຼັກສູດຂອງຊາດ ແລະ ນາໆຊາດ

ໃນຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ; ການນໍາໃຊ້ໄອຊີທີ/ດິຈິຕອນໃນການສຶກສາ; ສິ່ງທ້າທາຍໃນດ້ານກາລະໂອກາດ  ແລະ  ການຂະຫຍາຍ

ການສຶກສານາໆຊາດຢູ່ພາກພື້ນ​ເອ​ເຊຍຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້; ການສ້າງລະບຽບການນິຕິກໍາ ແລະ ການ​ເຮັດທຸລະກິດຕົວແບບ

ທີ່ດີ; ການເກັບກໍາສະຖິຕິ; ການວິໄຈ ແລະ ການນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນ; ການຕິດຕາມກວດກາ    ການທົບທວນບົດບາດຂອງໂຮງຮຽນ

ນາໆຊາດ;  ຕົວແບບການລົງທຶນນ້ອຍແຕ່ຄຸນະພາບສູງ;  ສິ່ງທ້າທາຍໃນການຄັດເລືອກວິທີການຮັກສາຄູສອນດີ;   ຄຸນະພາບ

ຂອງການສອນດີສະແດງອອກແນວໃດ?; ວັດທະນະທໍາ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມເປັນກົກ  ແລະ  ບັນຫາຍ່ອຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງອື່ນໆ.

ສ່ວນຜົນໄດ້ຮັບຈາກກອງປະຊຸມ ​ແມ່ນສາມາດສັງລວມໄດ້ວ່າ:   ໂຮງຮຽນເອກະຊົນນາໆຊາດຢູ່ບັນດາປະເທດທີ່ໃຊ້ພາສາອັງ

ກິດບໍ່ແມ່ນພາສາແມ່ນັ້ນໄດ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງວ່ອງໄວໃນໄລຍະຜ່ານມາແລະ ທ່າອ່ຽງໃນອະນາຄົດອັນໄດ້ປະກອບສ່ວນ

ສ້າງນັກຮຽນ/ນັກວິຊາການຕອບສະໜອງຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງການເຊື່ອມໂຍງທາງດ້ານເສດຖະກິດ, ວິທະຍາສາດ

ເຕັກນິກ ແລະ ການພົວພັນຮ່ວມມືສາກົນ.  ສຳລັບບັນດາປະເທດອ້ອມຂ້າງ  ຄື:  ສປ ຈີນ ມີໂຮງຮຽນນາໆຊາດ 567 ແຫ່ງ,

ຫວຽດນາມ 111 ແຫ່ງ, ໄທ 181 ແຫ່ງ ແລະ ກໍາປູເຈຍ 117 ແຫ່ງ.