ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday2085
mod_vvisit_counterYesterday3513
mod_vvisit_counterThis week2085
mod_vvisit_counterLast week25878
mod_vvisit_counterThis month109205
mod_vvisit_counterLast month168269
mod_vvisit_counterAll days636843

We have: 40 guests, 8 bots online
Your IP: 54.225.15.88
 , 
Today: ມ. ສ. 23, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວບ້ານທົ່ງ   

ພະນັກງານສູນການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ ຍົກລະດັບການວິໄຈທາງການສຶກສາ


   ພະນັກງານວິຊາການ ສູນການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາໄດ້ຍົກລະດັບ

   ພັດທະນາຂີດຄວາມສາມາດໃນການຄົ້ນຄວ້າການວິໄຈທາງການສຶກສາ ໃນການຮຽນຮູ້, ເຂົ້າໃຈ ແລະ 

   ສາມາດອະທິບາຍຄວາມໝາຍ ຄວາມສໍາຄັນ


      ຈຸດປະສົງ ແລະ ຂະບວນຂອງການ ຂຽນໂຄງການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ການຂຽນລາຍງານການວິໄຈ ແລະ ການອອກແບບເຄື່ອງ

ມືສໍາຫຼວດ ໄດ້ໂດຍພື້ນຖານ. ໃນວັນທີ 20 ມີນາ ຜ່ານມາ ທີ່​ຫ້ອງປະຊຸມສູນ​ດັ່ງກ່າວ ບ້ານ​ຫາ​ດຊາຍ​ຂາວ ຖະໜົນ​ທ່າ​ເດື່ອ (ຫຼັກ

8) ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ, ສູນ​ການ​ສຶກສານ​ອກ​ໂຮງຮຽນ ໄດ້ຈັດເຝິກອົບຮົມການວິໄຈທາງການສຶກສາໃຫ້ພະນັກງານວິຊາການ,

ໂດຍເປັນກຽດເຂົ້າຮ່ວມຂອງ ທ່ານ ປອ. ກ້າ ສະ​ເຫຼີ​ມສຸກ ຫົວໜ້າ​ກົມ​ການ​ສຶກສານ​ອກ​ໂຮງຮຽນ ກະຊວງ​ສຶກສາ​ທິການ ​ແລະ ກິ

ລາ, ທ່ານ ສົມ​ສີ ສຸດທິ​ວົງ ຜູ້​ອໍານວຍການສູນ​ພັດທະນາການ​ສຶກສານ​ອກ​ໂຮງຮຽນ ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ບັນດາຄະນະ ​ແລະ ພະນັກງານວິ

ຊາ​ການ​ຂອງ​ສູນ​ດັ່ງ​ກ່າວເຂົ້າຮ່ວມ.


      ການຈັດເຝິກອົບຮົມຄັ້ງນີ້ ກໍ່ເພື່ອພັດທະນາຂີດຄວາມສາມາດໃນການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈທາງການ ສຶກສາ ໃຫ້ແກ່ພະນັກງານວິຊາ

ການ ຂອງສູນ, ພ້ອມທັງເປັນການກະກຽມ ຄວາມອາດສາມາດໃນການກ້າວຂຶ້ນເປັນສະຖາບັນຄຸ້ມຄອງການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ

ເພື່ອເຮັດໃຫ້  ສໍາມະນາກອນທີ່ເຂົ້າຮ່ວມເຝິກອົບຮົມຄັ້ງນີ້  ໄດ້ມີຄວາມຮູ້ -ຄວາມເຂົ້າໃຈ ແລະ ສາມາດອະທະບາຍ ຄວາມໝາຍ,

ຄວາມສໍາຄັນ, ຈຸດປະສົງ ແລະ ຂະບວນຂອງການຂຽນໂຄງ ການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ການ ຂຽນລາຍງານການວິໄຈ  ແລະ  ການອອກ

ແບບເຄື່ອງມືສໍາຫຼວດ ໄດ້ໂດຍພື້ນຖານ. ພ້ອມ​ນັ້ນ, ມະນາກອນ ຍັງໄດ້ແບ່ງກຸ່ມ ແລະ ແຕ່ລະກຸ່ມ  ຍັງໄດ້ປະຕິບັດຕົວຈິງໃນການ

ຂຽນໂຄງການ ຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ,ອອກແບບເຄື່ອງມືສໍາຫຼວດ ແລະ ຂຽນລາຍງານການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈໄດ້ຢ່າງໜ້ອຍ 3 ຫົວຂໍ້ ແລະ ໃຫ້

ສໍາມະນາກອນເຂົ້າໃຈວິທະຍາສາດການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈທາງການສຶກສາຢ່າງເລິກເຊິ່ງແລະກໍາໄດ້ເຖິງຄວາມສໍາຄັນຂອງຂະບວນການ

ຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ພ້ອມທັງນໍາຜົນຂອງການອອກ ແບບເຄື່ອງມືສໍາຫຼວດດັ່ງກ່າວ ໄປໝູນໃຊ້ໃນຂົງເຂດວຽກງານຂອງແຕ່ລະຂະແໜງ

ທີ່ຕົນຮັບຜິດຊອບ ເວົ້າລວມ, ເວົ້າສະເພາະ ແມ່ນພັດທະນາວຽກງານການສຶກສານອກໂຮງຮຽນໃຫ້ມີປະສິດທິພາບສູງຂຶ້ນ.


        ສໍາລັບການເຝິກອົບຮົມດັ່ງກ່າວ ແມ່ນຈະດໍາເນີນເປັນໄລຍະເວລາ  5 ວັນ (ວັນທີ 20-24 ມີນາ 2017), ເຊິ່ງຜູ້​ເຂົ້າຮ່ວມ

ຫຼື ສຳ​ມະ​ນາກ​ອນ ຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ ແລະ ຮັບຟັງຄວາມໝາຍຂອງການວິໄຈທາງການສຶກສາ, ຂະບວນການວິໄຈການສຶກສາ, ບັນຫາ

ຂອງການວິໄຈ ແລະ ການກໍານົດບັນຫາຂອງການວິໄຈ; ເຝິກການກໍານົດບັນຫາການວິໄຈ ແລະ ການວິເຄາະບັນຫາການວິໄຈການ

ຕັ້ງຫົວຂໍ້ການວິໄຈ (ຊື່ເລື່ອງການວິໄຈ), ການຂຽນຄວາມເປັນມາ ແລະ ຄວາມສໍາຄັນຂອງບັນຫາ; ເຝິກຂຽນຫົວຂໍ້ ແລະ ຄວາມ

ເປັນມາຂອງບັນຫາ; ຮຽນຮູ້ ແລະ ເຝິກການຂຽນຈຸດປະສົງ, ຄໍາຖາມໃນການວິໄຈ, ຂອບເຂດຂອງການວິໄຈ; ຂອບແນວຄວາມ

ຄິດການວິໄຈ (ສຶກສາທິດສະດີ, ເອກະສານ ແລະ ຜົນການວິໄຈທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ), ແບ່ງກຸ່ມສຶກສາເອກະສານ ແລະ ກໍານົດຂອບເຂດ

ແນວຄວາມຄິດການ ວິໄຈ; ຮຽນຮູ້ ແລະ ເຝິກຂຽນສົມມຸດຖານ, ນິຍາມຄໍາສັບສະເພາະ ແລະ  ການຂຽນປະໂຫຍດທີ່ຈະໄດ້ຮັບ;

ວິທີດໍາເນີນການວິໄຈ ປະກອບມີ ເຕັກນິກການວິໄຈ, ປະຊາກອນ ແລະ ກຸ່ມຕົວຢ່າງ,ເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການຮອບຮວມຂໍ້ມູນ(ການ

ສ້າງ ແລະ ຊອກຫາຄຸນະພາບ); ການວິເຄາະຂໍ້ມູນ ແລະ ສະຖິຕິທີ່ໃຊ້; ການຂຽນໄລຍະເວລາ ແລະ ແຜນດໍາເນີນງານກິດຈະກໍາ,

ເຝິກສ້າງຕາຕະລາງແຜນດໍາເນີນງານນໍາສະເໜີ;  ການວິເຄາະຊອກຫາຄ່າສະຖິຕິປະເພດຕ່າງໆ;  ຂັ້ນຕອນການຂຽນຜົນການວິໄຈ

ເຝິກຂຽນສະເໜີຜົນການວິໄຈ (ຜົນການວິເຄາະຂໍ້ມູນທົ່ວໄປ); ການສະຫຼຸບຜົນການວິໄຈ, ອະພິປາຍ  ແລະ ຂໍ້ສະເໜີແນະ  ແລະ

ແຕ່ລະກຸ່ມຂຽນບົດສະເໜີການວິໄຈ, ຄົ້ນຄວ້າ, ທົດສອບຫຼັງເຝິກອົບຮົມ ແລະ ສະຫຼຸບປິດກອງປະຊຸມ.