ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday363
mod_vvisit_counterYesterday754
mod_vvisit_counterThis week1117
mod_vvisit_counterLast week4125
mod_vvisit_counterThis month14800
mod_vvisit_counterLast month100277
mod_vvisit_counterAll days779741

We have: 72 guests, 23 bots online
Your IP: 54.80.93.234
 , 
Today: ມ.ຖ.ນ. 25, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວ​ແກ້ວ​ອຸດົມ   

ລັດ ຖືເອົາວຽກງານການສຶກສາ-ກິລາ ເປັນບັນຫາສຳຄັນໃນການພັດທະນາ

ຊັບພະຍາກອນມະນຸດ


   ລັດຖະບານລາວ ​ໄດ້​ຖື​ເອົາການ​ພັດທະນາ​ການ​ສຶກສາ ​ແລະ ກິລາ ​ເປັນ​ບັນຫາ​ສຳ​ຄັນ​ໃນ​ການ​ພັດ

   ທະນາ​ຊັບພະຍາກອນ​ມະນຸດ ​ເປັນ​ກຸນ​ແຈ​ສຳຄັນ​ໃນ​ການ​ພັດທະນາ​ເສດຖະກິດ-​ສັງຄົມ​ແຫ່ງ​ຊາດ

   ​ເພື່ອ​ນຳ​ເອົາ​ປະ​ເທດ​ຊາດ​ຫຼຸດ​ພົ້ນ​ອອກ​ຈາກ​ສະຖານະ​ພາບຄວາມ​ດ້ອຍ​ພັດທະນາ ​ໃນ​ປີ 2020.


      ອີງຕາມ​ວິ​ໄສ​ທັດ​ຮອດ​ປີ 2030, ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ຮອດ​ປີ 2025 ​ແລະ ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ຂະ​ແໜງ​ການສກສາ ​ແລະ ກິລາ 5

ປີ ຄັ້ງ​ທີ 8 (2016-2020) ​ໃຫ້​ຮູ້​ວ່າ: ລັດຖະບານ​ລາວ ​ໄດ້ຖື​ເອົາ​ການ​ພັດທະນາ​ການ​ສຶກສາ ​ແລະ ກິລາ ກໍ່​ຄື​ ການ​ພັດທະນາ​

ຊັບພະຍາກອນ​ມະນຸດ ​ເປັນ​ກຸນ​ແຈ​ສຳຄັນ​ໃນ​ການ​ພັດທະນາ​ເສດຖະກິດ-​ສັງຄົມ​ແຫ່ງ​ຊາດ  ​ເພື່ອ​ນຳ​ເອົາ​ປະ​ເທດ​ຊາດ​ຫຼຸດ​ພົ້ນ

​ອອກ​ຈາກ​ສະຖານ​ະພາບ​ປະ​ເທດດ້ອຍ​ພັດທະນາ ​ໃນ​ປີ 2020 ​ແລະ ຄ່ອຍໆ​ກ້າວ​ໄປ​ສູ່​ປະ​ເທດ​ອຸດສາຫະກຳ ​ແລະ ທັນ​ສະ

​ໄໝ,​ ​ເຊິ່ງ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເ​ສດຖະກິດ-​ສັງຄົມ​ແຫ່ງ​ຊາດ​ ຄັ້ງ​ທີ 8 ກໍ່​ຄື​ ມະຕິກ​ອງປະຊຸມ​ໃຫຍ່​ສູນ​ກາງ​ພັກ ຄັ້ງ​ທີ 9ໄດ້​ເນັ້ນ​ໃຫ້

​​ເຫັນ​ບົດບາດ​ສຳຄັນ​ຂອງ​ວຽກງານ​ການ​ສຶກສາ  ​ແລະ  ກິລາ ​ ໂດຍ​ໄດ້​ຍົກ​ໃຫ້​ເຫັນ​ເຖິງ​ຄວາມ​ຈຳ​ເປັນ​ໃນ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ

ບາດກ້າວ 4 ບຸກທະລຸ ​ເພື່ອ​ບັນລຸ​ນະ​ໂຍບາຍ​ໃໝ່ ​ແລະ ການ​ພັດທະນາ​ປະ​ເທດ​ຊາດ ຄື: ຄວາມ​ກ້າວໜ້າ​ທາງ​ດ້ານ​ການ​ເມືອງ

​ແນວ​ຄິດ, ການ​ພັດທະນາ​ຊັບພະຍາກອນ​ມະນຸດ​ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ​ສິ່ງ​ທ້າ​ທາຍ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ເປັນ​ອຸປະສັກ​ຕໍ່​ການ​ດຳ​ເນີນ​ທຸລະ​ກິດແລະ

​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ຫຼຸດຜ່ອນ​ຄວາມທຸກ​ຍາກ.


      ຂະ​ແໜງ​ການ​ສຶກສາ ​ແລະ ກິລາ ຮຽກຮ້ອງ​ໃຫ້​ມີ​ການ​ສ້າງ​ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ແຂງ​ໃຫ້​ແກ່​ຊັບພະຍາກອນ​ມະນຸດ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ

​ແມ່ນ​ປັບປຸງ​ທັກ​ສະ ​ແລະ ຄວາມ​ສາມາດ​ຂອງ​ກຳລັງ​ແຮງ​ງານ, ສົ່ງ​ເສີມ​ໃຫ້​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ມີ​ລະບຽບ​ວິ​ໄນ, ມີ​ຄວາມ​ອົດທົນ; ​ເພີ່​ມຈຳ

ນວນ​ນັກ​ຊ່ຽວຊານ ​ແລະ ຜູ້​ຊຳນານ​ງານ; ປັບປຸງ​ຂີດ​ຄວາ​ສາມາດ​ທາງ​ດ້ານ​ເຕັກນິກ ​ແລະ ວິຊາ​ຊີບ​ໃຫ້​ແກ່​ພະນັກງານ​ຂອງ​ລັດ,

ພາກສ່ວນ​ເອກະ​ຊົນ ​ແລະ ບັນດາ​ຜູ້​ປະກອບ​ການ ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ສາມາດ​ແຂ່ງຂັນ​ໄດ້​​ໃນ​ປະ​ຊາ​ຄົມ​ເສດຖະກິດ​ອາ​ຊຽນ​ແລະໃນ​ໂລກ,

​ເຊິ່ງ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ຂະ​ແໜງ​ການ​ສຶກສາ ​ແລະ ກິລາ 2016-2020 ​ໄດ້​ຕອບ​ສະໜອງ​ຕໍ່​ບູລິ​ມະ​ສິດ​ຂອງ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເສດ

ຖະກິດ​-ສັງຄົມ​ແຫ່ງ​ຊາດ ຄັ້ງ​ທີ 8 ​ ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ແມ່ນ  ການ​ສືບ​ຕໍ່​ຜັນ​ຂະຫຍາຍ​ຜົນສຳ​ເລັດ​ຂອງ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ຍຸດ​ທະ

​ສາດ​ການ​ປະຕິ​ຮູບ​ລະບົບ​ການ​ສຶກສາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ​ເພື່ອ​ເຮັດ​ໃຫ້​ລະບົບ​ການ​ສຶກສາ​ທຸກ​ຂັ້ນ​ມີ​ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ແຂງ ​ແລະ ລະບົບ​ການ​

ສຶກສາ​ຫຼັງ​ຂັ້ນ​ພື້ນຖານ​ສາມາດ​ຕອບ​ສະໜອງ​ໄດ້​ຕາມຄວາມ​ຕ້ອງການ​ຂອງ​ການ​ພັດທະນາ​ເສດຖະກິດ-​ສັງຄົມ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​

ຢູ່​ເຂດ​ຫ່າງ​ໄກ​ສອກຫຼີກ ດ້ວຍ​ການ​ປັບປຸງ​ພື້ນຖານ​ໂຄງ​ລ່າງ, ປັບປຸງ​ຫຼັກສູດ ​ແລະ ຄຸນະພາບ​ການ​ຮຽນ-ການ​ສອນ.


         ນອກຈາກ​ນັ້ນ, ​​ບັນລຸ​ໄດ້ນະ​ໂຍບາຍ​ການ​ສຶກສາ​ພາກ​ບັງຄັບ​ຊັ້ນ​ປະຖົມ​ສຶກສາ ​ແລະ ດຳ​ເນີນ​ໄປ​ເຖິງ​ຂັ້ນ​ມັດທະຍົມ​ສຶກ

ສາ​ຕອນ​ຕົ້ນ ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ເປັນ​ພື້ນຖານ​ໃນ​ການ​ພັດທະນາ ​ແລະ ຍົກ​ລະດັບ​ທັກ​ສະ​ຄວາມ​ຮູ້​ຄວາມ​ສາມາດ,   ຄຸນະພາບ​ຂອງ​ກຳລັງ

​ແຮງ​ງານ ​ເພື່ອ​ເປັນ​ສິ່ງ​ຈູງ​ໃຈ​ໃຫ້​ນັກຮຽນມີ​ຄວາມ​ສົນ​ໃຈ​ເຂົ້າ​ຮຽນ​ໃນ​ສາຍ​ອາຊີວະ​ສຶກສາ​ໃຫ້​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ແມ່ນ​ເນັ້ນ​

ໃສ່​ການ​ສ້າງ​ນັກວິຊາການ​ໃນ​ຂະ​ແໜງ​ປູກຝັງ, ລ້ຽງສັດ, ​ໄຟຟ້າ, ບໍ່​ແຮ່, ການ​ປຸງ​ແຕ່ງ, ຫັດຖະກຳ ​ແລະ ການ​ບໍລິການ ​ເພື່ອ​ສະ

ໜັບສະໜູນ​ການ​ພັດທະນາ​ປະ​ເທດ​ຊາດ​ໃນ​ອະນາ​ຄົດ ​ແລະ ປັບປຸງ​ຂີດ​ຄວາມສາມາດ ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ເສື່ອ​ມ​ໂຍງ ​ແລະ ສາມາດ​ແຂ່ງ

ຂັນ​ກັບ​ບັນດາ​ປະ​ເທດ​ໃນ​ພາກ​ພື້ນ ​ແລະ ສາກົ​ນ​ໄດ້; ພັດທະນາ​ຂີດ​ຄວາມ​ສາມາດ​ຂອງ​ບັນດາ​ນັກ​ກິລາ-ກາຍະກຳ ​ ເພື່ອ​ໃຫ້​ເຂົາ​

ເຈົ້າ​ກາຍ​ເປັນ​ນັກ​ກິລາ​ອາຊີບ ​ແລະ ຄ່ອຍໆ​ກ້າວ​ສູ່​ມາດຕະຖານ​ຂອງ​ພາກ​ພື້ນ ​ແລະ ສາກົນ, ສົ່ງ​ເສີມ​ໃຫ້​ປະຊາຊົນ​ລາວ​ທຸກ​ຄົນ​

ໄດ້​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຂະ​ບວນການກິລາ-ກາຍະກຳ ພ້ອມ​ທັງ​ສົ່ງ​ເສີມ​ພິລາ​ພື້ນ​ເມືອງ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ມີ.