ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday263
mod_vvisit_counterYesterday4162
mod_vvisit_counterThis week17921
mod_vvisit_counterLast week12602
mod_vvisit_counterThis month41666
mod_vvisit_counterLast month81332
mod_vvisit_counterAll days168506

We have: 40 guests, 6 bots online
Your IP: 54.147.253.45
 , 
Today: ມ.ກ. 18, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວ​ແກ້ວ​ອຸດົມ   

ເຜີຍແຜ່ຜົນການປະເມີນກ່ອນປະຕິບັດໂຄງການສົ່ງເສີມວຽກງານພະລະ - ສິລະປະສຶກສາ

ແກ່ໂຮງຮຽນເປົ້າໝາຍ


   ກົມ​ພະລະ ​ແລະ ສິລະ​ປະ​ສຶກສາ ກະຊວງ​ສຶກສາ​ທິການ ​ແລະ ກິລາ ຮ່ວມ​ກັບ​ອົງການ​ຊາຍ​ຟັນປະ

   ຈຳສປປ ລາວ ເຜີຍ​ແຜ່​ຜົນ​ການ​ປະ​ເມີນ​ກ່ອນ​ການ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການໆ​ສົ່ງ​ເສີມ​ວຽກ​ງານ​ພະລະ ​ແລະ

   ສິລະ​ປະ​ສຶກສາ​ແກ່​ໂຮງຮຽນ​ເປົ້າ​ໝາຍ 24 ​ແຫ່ງ ຈາກ 5 ຕົວ​ເມືອງ ​ໃນນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ.

        ກອງ​ປະຊຸມເຜີຍ​ແຜ່​ດັ່ງກ່າວ, ​ໄດ້​ຈັດ​ຂຶ້ນ​ໃນ​ວັນ​ທີ 4 ມັງກອນ ຜ່ານ​ມາ ທີ່​ຕຶກ​ໄອ​ຊີ​ທີ ກະຊວງ​ສຶກສາ​ທິການ ​ແລະ ກິ

ລາ,ໂດຍ​ໃຫ້​ກຽດ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຂອງ​ທ່ານ ຄຳ​ພັນ ອ່ອນ​ພັນ ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ກົມ​ພະລະ ​ແລະ ສິລະ​ປະສຶກສາ ກະຊວງ​ສຶກສາ​ທິການ

​ແລະ ກິລາ ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ຜູ້ຕາງໜ້າ​ຈາກ​ພະ​ແນ​ກສຶກສາ​ທິການ ​ແລະ ກິລາ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນຫ້ອງການ​ສຶກສາ​ທິການ ​ແລະ

ກິລາເມືອງ​​ເປົ້າ​ໝາຍ, ​ຕາງ​ໜ້າ​ຈາກ​ຂະ​ແໜງ​ພະລະ  ​ແລະ  ສິລະ​ປະ​ສຶກສາ​ ​ໂຮງຮຽນ​ເປົ້າ​ໝາຍ​ ​ແລະ ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​​

ຢ່າງ​ພ້ອມພຽງ.

  

       ​ໃນ​ໂອກາດ​ດັ່ງທ່ານ ນາງ ທອງ​ໃໝ່ ສຸວິມົນ ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ກົມ​ພະລະ ​ແລະ ສິລະ​ປະ​ສຶກສາ ກະຊວງ​ສກສາ​ທິການ ​ແລະ

ກິລາ ​ໄດ້​ກ່າວ​ໃຫ້​ຮູ້​ກ່ຽວ​ກັບ​ຜົນ​ການ​ປະ​ເມີນ​ກ່ອນ​ການ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ​ ວ່າ: ຜ່ານການທົດລອງປະຕິບັດເຫັນວ່າ ໂຄງການ

ສ້າງຜົນປະໂຫຍດໃຫ້ແກ່ການຈັດການຮຽນ-ການສອນ ວິຊາພະລະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ,ເຮັດໃຫ້ຜູ້ບໍລິຫານການສຶກສາແຕ່

ລະຂັ້ນຮັບຮູ້ ແລະເຂົ້າໃຈເຖິງຈຸດໝາຍຂອງຫຼັກສູດວິຊາພະລະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາໃນລະດັບປະຖົມ ແລະ ມັດທະຍົມສຶກ

ສາ ລວມທັງການຈັດກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນທີ່ເນັ້ນໜັກການຈັດການຮຽນ-ການສອນແບບເຊື່ອມໂຍງກັບວິຊາອື່ນໆ,

​ເຊິ່ງຈາກຜົນໄດ້ຮັບໄລຍະສັ້ນ, ອົງການຊາຍຟັນອອສເຕຣເລຍໄດ້ເຫັນດີສືບຕໍ່ໃຫ້ທຶນສະໜັບສະນູນການຈັດການຮຽນ-ການ

ສອນໃຫ້ເກີດຜົນແກ່ນັກຮຽນຕາມຈຸດໝາຍການສ້າງບຸຄະລາກອນແຕ່ລະຊັ້ນ ແລະ ຂັ້ນການສຶກສາໃນສາຍສາມັນ ໂດຍການ

ຜັນຂະຫຍາຍໂຄງການຈາກ 2 ເມືອງມາເປັນ 5 ເມືອງ ຈາກ 5 ໂຮງຮຽນປະຖົມ-ມັດທະຍົມ ມາເປັນ 25 ໂຮງຮຽນຂອງນະ

ຄອນຫຼວງວຽງຈັນ. ກ່ອນການດໍາເນີນໂຄງການໄລຍະ 2, ອົງການໄດ້ຮ່ວມມືກັບກົມພະລະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ ແລະ ພະ

ແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ນະຄອນຫຼວງ ປະເມີນຄວາມຮູ້-ຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງຜູ້ບໍລິຫານໂຮງຮຽນ, ຄູສອນ, ນັກຮຽນ

ແລະ ພໍ່-ແມ່ຜູ້ປົກຄອງນັກຮຽນກ່ຽວກັບຄວາມໝາຍຄວາມສໍາຄັນຂອງວຽກງານພະລະສຶກສາ ແລະ ສິລະປະສຶກສາຕໍ່ການ

ພັດທະນາເດັກ.

 

       ສຳລັບ​​ການ​ປະ​​ເມີນ, ​ແມ່ນ​ເ​ພື່ອ​ເກັບ​ກຳ​ຂໍ້​ມູນ​ຕົວ​ຊີ້​ບອກ​ເຖິງ​ຄວາມ​ໝາຍ​ຄວາມ​ສຳຄັນ​ຂອງ​ວິຊາ​ພະລະ ​ແລະ ສິລະ​ປະ

ສຶກສາ​ທີ່​ຜູ້​ບໍລິຫານ​ໂຮງຮຽນ, ຄູ​ສອນ, ນັກຮຽນ​ປະຖົມ ​ແລະ ມັດທະຍົມ, ຜູ້​ປົກຄອງ​ນັກຮຽນ​ໄດ້​ຮູ້ ​ແລະ ​ເຂົ້າ​ໃຈເພື່ອ​ຊອກ

​ຫາ​ບັນຫາ​ທີ່​ຜູ້​ບໍລິຫານ​ໂຮງຮຽນ,​ ຄູ​ສອນ, ນັກຮຽນ​ປະຖົມ,ມັດທະຍົມ​ສຶກສາ ​ແລະ ຜູ້​ປົກຄອງ​ນັກຮຽນປະສົມ​ພົບ​ພໍ້​ໃນ​ການ

​ຈັດການ​ຮຽນ-ການ​ສອນ ​ແລະ ​ເປັນ​ການ​ສ້າງ​ພື້ນຖານ​ເພື່ອ​ວັດ​ແທກ​ຜົນ​ສຳ​​ເລັດ​ຂອງ​ໂຄງການ.


        ສໍາລັບເປົ້າໝາຍການປະເມີນ ປະກອບມີ ຜູ້ອໍານວຍການ ຫຼື ຄະນະອໍານວຍການ, ຄູສອນ ໂຮງຮຽນປະຖົມ ຈໍານວນ

16 ແຫ່ງ, ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສຶກສາ ຈໍານວນ 8 ແຫ່ງນັກຮຽນປະຖົມ ແລະ ນັກຮຽນມັດທະຍົມສຶກສາຂອງໂຮງຮຽນ 24

ແຫ່ງ, ຜູ້ປົກຄອງນັກຮຽນປະຖົມ ແລະ ນັກຮຽນມັດທະຍົມສຶກສາ  ໂດຍເນື້ອໃນການປະເມີນ  ແມ່ນຄວາມໝາຍຄວາມສໍາ

ຄັນຂອງວິຊາພະລະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ ທີ່ເປັນ 2 ໃນ 5 ຫຼັກມູນການສຶກສາແຫ່ງຊາດ, ຫຼັກສູດ, ການຈັດການຮຽນ-ການ

ສອນວິຊາພະລະສຶກສາ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ ແລະ ສະພາບແວດລ້ອມຂອງໂຮງຮຽນຕໍ່ການຈັດການຮຽນ-ການສອນວິຊາພະ

ລະສຶກສາ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ, ເຊິ່ງເຄື່ອງມືການປະເມີນ ປະກອບມີ ແບບສອບຖາມຄູສອນໃນໂຮງຮຽນເກົ່າ 5 ແຫ່ງແບບ

ສອບຖາມຜູ້ອໍານວຍການ ແລະ ຄູສອນໃນໂຮງຮຽນຂະຫຍາຍໃໝ່ 19 ແຫ່ງ, ແບບສອບຖາມນັກຮຽນປະຖົມ ແລະ ມັດທະ

ຍົມ 24 ແຫ່ງ ແລະ ແບບສອບຖາມພໍ່-ແມ່ຜູ້ປົກຄອງນັກຮຽນປະຖົມ ແລະ ມັດທະຍົມ 24 ແຫ່ງ. ຂະນະ​ທີ່ ​ໂຄງການ​ສົ່ງ

​ເສີມ​ວຽກ​ງານ​ພະລະ ​ແລະ ສິລະ​ປະ​ສຶກສາ​ໃນ​ໂຮງຮຽນ​ເ​ປົ້າໝາຍ 24 ​ແຫ່ງ ຈາກ 5 ຕົວ​ເມືອງ ​ໃນ​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງຈັນ​ ມີ

​ເມືອງ​ໄຊ​ທານີ, ປາກງື່ມ, ຫາດ​ສາຍຟອງ, ສັງ​ທອງ ​ແລະ ​ເມືອງ​ນາສາ​ຍທອງ.